کد خبر : 60119
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
-

افتتاح اسکله اختصاصی شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران

افتتاح اسکله اختصاصی شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران
شش طرح در بانک صنعت و معدن از جمله اسکله اختصاصی شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران امروز با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش سورپرس، یکی از این طرح ها، اسکله اختصاصی شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران در استان بوشهر بود که امروز از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد. این اسکله شامل مخازن نگهداری مواد شیمیایی و پتروشیمی است که برای تسهیل صادرات این مواد ایجاد شده است. از طریق این اسکله محصولات شرکت صنایع شیمیایی ایران که بزرگترین تولید کننده مواد اولیه شوینده است صادر می‌شود که تولیدات آن به ۱۷۵ هزار تن در سال می‌رسد.

همچنین در این مراسم با حضور واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، سامانه ” احراز هویت غیرحضوری و امضای الکترونیک بانک صنعت و معدن” افتتاح شد که بدون نیاز به حضور در شعب، کار افتتاح حساب و احراز هویت از طریق تلفن همراه انجام می‌شود.

سامانه “اعتبارسنجی نشانی مشتریان “هم طرح دیگری بود که در بانک صنعت و معدن افتتاح شد و به بانک اجازه می‌دهد آدرس مشتریان را به صورت الکترونیکی شناسایی کند.

طرح دیگری که در این بانک افتتاح شد “مرکز عملیات امنیت فاوا “ود که به کسب و کار‌های نوپا (استارتاپ ها) و مشتریان اجازه می‌دهد با خیال راحت و اطمینان از حفاظت داده‌ها در این بانک در فضای مجازی فعالیت کنند. همچنین ساختمان‌های سرپرستی بانک صنعت و معدن در استان‌های خراسان جنوبی و کرمان نیز به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.