کد خبر : 60179
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
-

آغاز آموزش کودکان بازمانده از تحصیل در منطقه ۱۵

آغاز آموزش کودکان بازمانده از تحصیل در منطقه ۱۵
شهردار منطقه ۱۵ از راه اندازی مرکز آموزشی کودکان کار در محدوده کوه گچی محله مظاهری در راستای توسعه عدالت آموزشی و حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل به واسطه‌ی کار خبر داد.

به گزارش سورپرس به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر گفت: مرکز خدمات اجتماعی منطقه با همکاری دفتر توسعه محله شوش، مطهری و مظاهری و بهره گیری از سازمان های مردم نهاد، مرکز آموزشی کودکان کار را به منظور ارائه خدمات و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان راه اندازی کرد.

به گفته او، در این راستا پس از نشست های متعدد در محلات شوش و مظاهری، موافقت یکی از مساجد محدوده برای اختصاص بخشی از فضای مسجد با هدف ارائه خدمات اجتماعی و آموزشی برای کودکان کار و بازمانده از تحصیل نیازمند جلب شد و فرایند تجهیز و آماده‌سازی این فضا با جذب منابع از خیرین، همکاری اداره خدمات اجتماعی شهرداری منطقه در تأمین اجاره مکان و پیگیری اخذ مجوز مرکز پرتو ، شهرداری ناحیه یک و همراهی فعالین محله انجام شد.

محمدی اضافه کرد: فعالیت‌های آموزشی و مددکاری برای کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان کار و والدین‌شان پس از تجهیز و آماده‌سازی فضای بالای مسجد علی ابن ابی‌طالب در محدوده کوه گچی محله مظاهری توسط سمن یاران عشق آغاز شد.

شهردار منطقه در پایان افزود: ارتباط با مدارس و شناسایی کودکان کار مستعد و علاقه‌مند، برگزاری کلاس‌های آموزشی و سوادآموزی، خدمات پزشکی و روانشناسی به این کودکان، ارتباط با خانواده‌ها و ارائه خدمات مددکاری به آن‌ها ازجمله اقداماتی است که همگی از محل کمک‌های خیرین و داوطلبانه در این مرکز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.